Pages

About my Blog

Willkommen bei Blogger. Dieser Blog Sie interessieren Siebdruck sich für Textildruck und Print-Shirts, Druck auf flachen Objekten Druckmaschinen.

Thursday, July 14, 2011

כיצד משי


תמונה הכנה הצעד הראשון בתהליך מסך ההקרנה הוא יצירת התמונה. תמונות המכילות צבע אחד או יותר צריכים להיות מופרדים לתוך שכבות. ניתן לעשות זאת על Photoshop, Illustrator, תוכנה תמונה אחרת. זה בגלל הצבעים מודפסים בנפרד. אז התמונה מודפסת על גבי חומר שקוף.
מסך ההכנה המסך הוא ריסס עם Degreaser, שפשף ושטף להסרת מזהמים. בחדר חשוך המסך מצופה מכן עם תחליב משני הצדדים החל עם הצד השטוח באמצעות מכשיר שנקרא המתכנת סקופ.
תהליך ההדמיה כאשר המסך נעשית ייבוש סרט חיובי מונח על הצד השטוח של המסך. כאשר התמונה מיושר כראוי הוא מודבק למטה. המסך ממוקם עם הפנים כלפי מטה ואז במכונה חשיפת (ישנם סוגים רבים) להיחשף. התחליב הוא שטף את המסך ואז עוזבים את התמונה שרוף לתוך המסך.
תהליך הדפסה כאשר המסך נעשית ייבוש היא מחוברת לתקשורת עם החומר הדפסה מיושרים מתחת המצורפת הצלחת. המסך הוא מפולס אז החומר בהתאם. כמות טובה של דיו מוחל אז על המסך, ממש מתחת לתמונה. ואז המגב מכן נעשה שימוש כדי להפיץ את הדיו מעל התמונה. חומר הדפסה יוסר כאשר הוא נעשה ייבוש משי ההקרנה היא להשלים, אלא אם יש יותר מצבע אחד בתמונה שלך שכבה שנייה יהיה חייב להיות מיושם.

0 comments:

Post a Comment