Pages

About my Blog

Willkommen bei Blogger. Dieser Blog Sie interessieren Siebdruck sich für Textildruck und Print-Shirts, Druck auf flachen Objekten Druckmaschinen.

Wednesday, July 13, 2011

ציוד הדפסה

ציוד הדפסה סופה מתעקש על טכנולוגיה ברמה עולמית וציוד. למה? כי אנחנו נלהבים להיות הטובים ביותר בכל מה שאנחנו עושים היתרונות שהוא מספק ללקוחותינו צבע עקבי, איכות ממדרגה ראשונה או מסירה אמין. אבל לא רק אנחנו דורשים טכנולוגיית ההדפסה שלנו להיות האחרונה, אבל ככל שאנחנו מתקדמים לקראת הפיכתו מדפסות קיימא ביותר באוסטרליה, אנחנו גם צריכים ציוד הדפסה עוזר לנו להשיג מטרה זו. הטכנולוגיה שלנו ואת הציוד גם לשדרוג כלומר אנו לשמור על עדכני עם כל התפתחויות חדשות שישפרו את תהליך ההדפסה שלנו, המציעה מוצרים איכותיים. אז מה יש לנו ב טכנולוגיית הדפסה שגורם לנו להתבלט משאר:
Pre-Press טכנולוגיה InSite תוכנה קודאק InSite מאפשר לנו לתקשר ולשתף פעולה עם הלקוחות שלנו באינטרנט - מתוך יצירת מקומות עבודה להדפיס. ממחשב אינטרנט המאפשרים לכל, הלקוחות שלנו, מפעילים לחץ מראש ומנהלי חשבונות יכולים הוכחה עבודות הדפסה מקוונים, לבצע שינויים, ולאשר יצירות אמנות.
מטריקס
מטריקס היא מחשבון פריסה אוטומטית בשימוש על ידי צוות הייצור שלנו כדי לחשב פריסות מורכבות עבור ההדפסה. פותח במיוחד עבור תעשיית הדפוס, זה מביא בחשבון גורמים כגון לדמם המוצר, כיוון תבואה, לחץ באזור שניתן להעלות על הדעת, כמו גם דרישות העיתונות לפרסם. מטריקס גם יבוא נתונים מהמערכת שלנו ניהול מידע ולאחר מכן לחץ על יצוא נתונים מראש הגמר.
Prinergy
קודאק שלנו Prinergy מראש מערכת בעיתונות עבודה נועד לבצע את כל הפונקציות על הנתונים הדרושים כדי לקבל קובץ PDF "מוכן" לעיתונות. Prinergy עובד בצורה חלקה עם InSite ו Metrix, כלומר יש לנו אופטימיזציה, זרימת המנוהלת באופן מרכזי המאפשר אספקה ​​מהירה יותר עבודות ההדפסה שלך. לוטם 800 CTP אנו להדפיס פלט נתונים platesetter לוטם קודאק II 800 עם plateloader חמש קלטת אוטומטיות. לוטם 800 II משתמשת בטכנולוגיה Squarespot הדמיה תרמית לפתרון החדה ביותר ואמינות - מהקובץ המקורי לעיתונות. מערכת אוטומטית לחלוטין - צלחות נטענים מתוך קלטת, אגרוף, רכוב על התוף עבור הדמיה פרקו ישירות לתוך מעבד מוטבעת.
בתי דפוס
Komori Presses מציע את מערכות דיות הטובים בעולם - בתי Komori ידועים ביצועיהם ואמינות. שימוש בטכנולוגיה Komori פטנט, אלה המכונות להגדיל את הגמישות, להפיק צבעים מדויק לגרום עבודות הדפסה באיכות גבוהה. הם גם מייצרים מקומות עבודה במהירות: Komori שלנו 40 10 אינץ perfector צבע הוא המהיר ביותר דו צדדי מכונת דפוס בעולם. עד 13,000 דו צדדית גיליונות ניתן עברו דרך המכונה הזו לשעה זמן הייבוש מצטמצם משמעותית - במקרים מסוימים במניות פשוט לקחת 30 דקות לייבוש. לוחץ שלנו הם באיכות מבוקרת, כפי שעשו מערכות דיות פטנט הכולל מערכת הסרת היקי ועיצוב דיו חדש שמייצר איכות הצבעים בכל פעם. לוחץ שלנו יש את היכולת להדפיס מגוון רחב של מניות החל 60gsm עד 500gsm. לא רק מכונות הדפוס שלנו מאפשרים לנו גמישות רבה יותר ואיכות ההדפסה, הם גם קל יותר על הסביבה. בתי Komori צמצמו פסולת נייר, נמוכים צריכת האנרגיה, פחות שימוש בכימיקלים, יש ירידה פסולת מוצקה פחות רעש. אחד 5 שלנו צבע Komori העיתונות יכולים לחול גם לכה מימית - ציפוי ידידותיים יותר לסביבה אשר ממוחזרים בקלות רבה יותר מאשר מוצרים למינציה.
גימור
hirlwind הדפס מציעה מגוון של שירותים הגמר נועדה להביא את עבודת ההדפסה שלך לחיים. מ איטום ולכות על כל מניות מצופה, הבקיע גלגלים על מכונות קיפול, לרבד צדדית יחיד או כפול למקום UV, אנו יכולים לספק את דרישות הגמר ביותר. חבילת באתר הנרחב שלנו של ציוד מספק איכות וגימור מהשורה הראשונה ואת התנור במהירות מגוון רחב של אפשרויות הדפסה הגמר. מכונות אלו כוללות:

    
חמש גיליוטינות (פולאר 137)
    
Laminator (Voyager 3)
    
תיקיות (Folder אופק AFC544AKT, תיקיה שטל 52, תיקיה שטל 78, שטל KD 78 תיקיה תיקיה DCM אירו)
    
Stitcher (מולר מרטיני Stitcher)

    
גליל / Platen (צילינדר 54x72, 54x77 צילינדר, היידלברג Platen)

0 comments:

Post a Comment