Pages

About my Blog

Willkommen bei Blogger. Dieser Blog Sie interessieren Siebdruck sich für Textildruck und Print-Shirts, Druck auf flachen Objekten Druckmaschinen.

Wednesday, July 13, 2011

איך לחשוף אמולסיה תמונה עבור הדפסת משי

איך לחשוף אמולסיה תמונה עבור הדפסת משי לקרוא







הוראות



step1.



מניחים את מסגרת משי - מצופה אמולסיה זה מיובש - ביחידה חשיפה קשר. גם המסך צריך להיות מוכנס לתוך הקצף אותו להיות נעולים בעמדה, פנים שטוחות למעלה.











Step2.


מניחים את הגרפיקה להיחשף (השקיפות) על פני השטח אמולסיה "קריאה קרה" (כלומר, אחורה) במרכז המסך.







setp3.

מניחים את צלחת זכוכית על אמנות, הרבדה אמנות בין זכוכית לבין רשת משי. ודא שיש קשר על פני השטח כולו של אמנות. (אמולסיה היא איטית, כך שאתה יכול לעשות זאת במהירות תחת אור רגיל.)

step4.

השתמש בובה, עגלה אדומה קטנה, או שני אנשים כדי לקחת את כל היחידה החוצה אל אור שמש ישיר, נזהר לא להפריע זכוכית או להעביר את האמנות סביב בכל דרך שהיא.

step5.

בואו יחידת קשר יושבים בשמש ישירה לפחות 20 דקות. (ראו פעמים החשיפה להלן).





step6. גלגל מגע יחידה לאזור מוצל (בתוך הבית או אם יש אזור להגדיר עבור כביסה בפנים) לאחר החשיפה.
step7.
לפרק את היחידה, הסרת אמנות הזכוכית בדרך של פגיעה.
step8. הנח את המסך בתנוחה זקופה, אימץ באופן כזה כדי לא להזיז כאשר ריססו עם מים.
step9.


השתמש צינור גינה או מכונת כביסה כוח לרסס את כל פני השטח של המסך עם מים. בהתחלה, לעשות את זה עם לחץ נמוך ממרחק. תוך 2 דקות המסך יתחילו להיפתח האזורים חיובי יתחיל שטיפת.




step10.




התקרב במידת הצורך להגביר את הלחץ של צינור ומיקוד אותו על כל שטח שלא נראה שטיפת.

step11. המשך עד שכל חיובי, במקומות שלא נחשפו במסך נשטפים ברור.


רמזים

    
פעמים xposure ישתנה בהתאם למועד, בשנה לכסות בערפל ענן, השעה ביום. ביום בהיר בשעות הצהריים בקיץ, 20 דקות זה מספיק זמן כדי התחליב להקשיח חשוף. ביום בהיר בצהריים בחורף, 40 דקות יהיה זמן חשיפה סביר. תחת תנאים מעורפל או מעונן עם חשיפה במהלך שעות אחר הצהריים המאוחרות, זה עלול לקחת עד 2 שעות, כך התוכנית בהתאם.
    
התחליב הוא צריך לשנות את צבע ורוד בהיר או תכלת, ירוק כהה, כחול ירוק כאשר הם נחשפים במלואם. צילום להציף, הנורה sunlamp, או אפילו אור ניאון ניתן להשתמש, אבל תצטרך לבדוק פעמים חשיפה ספציפית למקור אור מסוים אתה משתמש. לשמור תמיד על מרחק מהנורה למסך קבוע כאשר הבדיקה.
    
תהליך החשיפה עובד ככה: התחליב מגיב קרני UV של השמש. האור מתקשה מוגנים (ברורה, או שלילית) תחומי משטח מצופה של המסך, מניעת דיו מדחיפתו דרך. מוגן (חיובי) בתחומים של המסך אינם מקבלים את קרני ה-UV, ולכן נשארים מסיסים במים.
    
ודא תנאי מזג האוויר הם תורמת כמות הזמן שיש לך חשיפה.
    
נקה את הזכוכית לפני השימוש.
    
יחידת קשר עם המסך צלחת זכוכית כבדה, אז לא להרים אותו בעצמך.
    
היזהרו שלא להפעיל לחץ יותר מדי מים בעת פיתוח המסך. בתחילה, השטח כולו הוא עדין מעט אפשר יהיה לחדור לתוכו מים בלחץ גבוה.
    
אם פני השטח אמולסיה מתחיל לרוץ מסה המרוח כלפי מטה השטח של המסך, השתמשת אמולסיה תצלום הרבה יותר מדי בתהליך הציפוי. לשטוף לגמרי ולתת להתייבש לפני ציפוי שוב.

0 comments:

Post a Comment